2011. júl. 5.

Viharlámpa és borostyán


Minden ezzel a képpel kezdődött..szerelem volt első látásra.Viharlámpából kiomló borostyán.Zseniális ötlet..

forrás


Régóta gondolkodtam ,hogy mit tegyek a konyhapult fölé. Először egy plafonra rögzíthető edénytartó rácsra gondoltam, de mivel nem akartam rá semmit fellógatni ,céltalan lett volna, és talán túl nagy is.Ez viszont pont megfelelt erre a célra, úgyhogy neki is láttam...
Mivel nálam az élő borostyán tartása rendre kudarcba fulladt, szereztem egy a növényre megszólalásig hasonlító darabot, barna szárral, fakózöld levelekkel. A viharlámpából (Kik-ből, potom áron) óvatosan kiszereltem az  üvegeket (ki tudja mire lesz még jó?),egy rozsdás, 40centis láncot lefújtam fekete festékkel,és (hmm..némi segítséggel) rögzítettem a plafonra.Mivel azonban a plafonfúrás kicsit kevéssé sikerült, eltakartam egy kovácsoltvas virággal, de ez csak javított az összképen..





Nincsenek megjegyzések: