2011. jún. 25.

Levendula itt is ,ott is...


Végre virágzik mind az 5 levendulabokrom. Ilyenkor mindenhol csokrokban lóg  nálam a levendula ,de évek óta próbálkozom hogyan másként tudnám még felhasználni . Készítettem már belőle:
-illatos  molyűző zsákocskákat a szekrénybe,
-limonádét(recept és képek hamarosan)
-forró csokit
-öblítőt (natúr illatú öblítőbe tettem 3 marék szárított levendulát. Időnként átkevertem ,egy hét után leszűrtem.)
-teát (20gramm szárított virágra 1 liter forró víz, 5 perc után fogyasztható)
-pot pourryt,
-fürdősót.
Úgy tűnik kimeríthetetlenek e növény felhasználásának lehetőségei. Előttem van még a lekvár- és fagyikészítés, valamint a levendulás kacsacomb rejtelmeiben való elmélyedés .Ha ehetőek lesznek ,ígérem beszámolok azokról is.

















Nincsenek megjegyzések: